piątek, 27 maja 2011

YMads - zarabianie na odsłonach

YMads.com
CPM Advertising

Dawno tutaj nie pisałem. Otóż Binlayer jest wypłacalny i wiele osób w Polsce poznało jego działanie. Stąd też nie akutalizowałem tego bloga. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Dziś chciałbym wam zaprezentować nowy świetny program, do zarabiania na odsłonach - Ymads.com. Dlaczego o nim wspominam? Przyszedł maj, a znim gorsze dla nas czasy. Więcej osób woli grillować, spędzać czas na wolnym powietrzu niż przed komputerem. A jednak, mając 1.500 UU średnio unikalnych w maju mam już prawie zarobione w tym systemie prawie 32 zł. Polecam każdemu, gdyz reklamy są tematyczne - nie ma pokerów, kasyn i dziwnych przekierowań. Po prostu świetna sprawa.
Jedna uwaga:
Nie zrealizowałem jeszcze wypłaty od Ymads. Jeżeli taką otrzymam oczywiście ją wkleję. Tym samym polecam was dołączyć do waszego pomysłu na zarabianie na odsłonach tego programu. Myślę, że będziecie zadowoleni.

UWAGA!!!!

Jako, że traktuje  z was szacunkiem, informuje, że YMADS to zwykły SCAM. Nie traccie czasu na to gówno.

06/07/2011 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz