poniedziałek, 7 lutego 2011

Oto kolejna wypłata z Binlayer. Zarabiamy na odsłonach

Binlayer to niemiecka firma płacąca za w € za odsłony ich layerów. Dziś prezentuje wam już drugą wypłatę z tej solidnej firmy. U mnie już się ustaliło, że robie wypłaty 20 dnia każdego miesiąca. Dzięki temu mam pieniądze, prawie cał czas w tych samych dniach. Zarabianie na odsłonach z Binlayerem to czysta przyjemność!
A jak u was zarobki z Binlayerem?

P.S
Wypłatę dostałem równo 35 dni roboczych od zlecenia wypłaty.


3 komentarze:

  1. Czytałem bloga i mam pytanie. było już o tym że reklama nie chce się wyświetlać. Mam ten sam problem, ale na stronę wchodzili też znojomi i reklamy nie było a na statystykach binlayera też brak danych o jakichkolwiek wejściach (stat4u pokazuje dużo unikalnych wejść)reklamy google i adsense działają. Co zrobić? banner umieszczałem już w różnych miejscach (obecnie kod jest nad górnym menu) Co tu zawiniło. Proszę o odpowiedź, adres mojej strony to http://new24.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie taki sam problem ;-(( Patrzyłem na innym ip i ramka się wyświetla ale nie w niej reklamy ! Zamknięcie tej ramki nie nabija wyświetleń ;-((

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad wypłacalnością Binlayera. Zleciłem pierwszą wypłatę 22.12 i do tej pory nie mam pieniędzy. Powinienem dostać na początku lutego, tak jak Ty. Od tego czasu zdążyłem zlecić jeszcze 3 kolejne wypłaty i żadna nie doszła. Wszystkie są nadal "requested" a nie "pending". Admin nie odpowiada na moje maile.

    OdpowiedzUsuń