środa, 9 marca 2011

Traffic Revenue - Zarabianie na odsłonach!

A o to obiecany przezemnie program do zarabiania na odsłonach. Traffic Revenue to zdobywający co raz większą popularność CPM za naszej zachodniej granicy. Co ciekawe, wypłata jest już od 5 $. Ale najciekawsze jest to, że traffic revenue płaci nam już po 3 dniach od zlecenia wypłaty!

Co umieszczamy ?

Bannery róznych rozmiarów, lub tak zwany sliding banner. Zarabiamy na odsłonach za każdy wejście użytkownika na naszą stronę. Ponadto, większość reklam z tego systemu jest tematyczna. Wybrałem dla mojej stronki http://podepnij.pl/ kategorię rozrywka-kobieta i mam w większości reklamy o ubieraniu panienek, zdarza się travian itp. Nie miałem jeszcze nigdy kasyn i innych gówien. Stąd też gorąco polecam ten system.

Ile można zarobić?

0,69 $ za 1000 odsłon sliding bannera. Banner ten to nie jest żaden popup! To pasek na dole ekranu przeglądarki , któy można spokojnie wyłączyć! Nie przeszkadza użytkownikom w przeglądaniu waszej strony.


TrafficRevenue

3 komentarze:

  1. zainstalowalem u siebie, zobaczymy co z tego bedzie...
    ale juz zauwazylem, ze nic mi sie nie wyswietla...
    powinienem wkleic sliding banner czy standard banner?

    OdpowiedzUsuń
  2. zamiescilem przed chwilą standard link i mimo ze mam tam konto od tygodnia to pokazalo mi sie takie cos:

    You are not allowed to see this page or your request is incomplete.
    Access to this page is given to whitelisted domains only.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam stronkę o programach CPM

    www.zarabianiewsieci.jcom.pl

    OdpowiedzUsuń