poniedziałek, 8 listopada 2010

Binlayer- Pierwszy tydzień listopada - zarobki

Ostatnio przedstawiłem wam zarobki z końca października. Od 22.10. 2010 jestem w zarabianiu na odsłonach z Binlayer. Niemiecka firma w przeciwieństwie do CPMprofit płaci nam za 1000 odsłon 1,5 €! Prezentuje moje zarobki w tym programie. Średnio na mój portal weszło około 600 użytkowników. Jeżeli jeszcze nie wieci jaka to strona, to z pewnością wchodząc na nią załapiecie się na reklamę Binlayera - podepnij.pl. Nie zamierzam robić linku klikalnego do strony, ponieważ ten blog nie jest tematyczny z portalem i taki link nie miałby dużej wartości.

Wracając do meritum mojego wpisu. W tym tygodniu zarobiłem 3,57€ czyli 14. zł. i 45 groszy - czyli przyzwoicie. W tym czasie system Binlayer'a 2254 zarejestrował kliknięć!




Zastanawiam się czy nie dać wam kolejnego świetnego programu do zarabiania na odsłonach. Trochę tematycznie skopie się blog, ale przez to będę miał szansę poszerzyć jego zakres tematyczny. W każdym bądź razie na celowniku mam jeszcze jeden program, którego na razie nie używam. Jak się sprawdzi to też dam o nim znać.

Jeszcze jedno na temat reklamy jaka wyświetla się za pośrednictwem Binlayer. Jest to tzw. Layer - reklama zajmująca 60% powierzchni twojej strony a nie jak w innych programach 100%. Można go spokojnie wyłączyć i użytkownik nie powinien się zbytnio frustrować jego obecnością. Zresztą ta reklama pojawia się raz na 1h dla każdego użytkownika z danym IP.

2 komentarze:

  1. Witam,
    Nie mogę znaleźć najważniejszej informacji, za co on tak właściwie płaci.
    Zamieszczamy jakiś banner u nas na stronie czy jak?
    I płacone nam jest od wyświetleń, a nie od kliknięcia tak?

    Po za tym wszystko fajnie opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, płaci za to, że ktoś zamknie reklamę. Gdy to zrobi, automatycznie włączy mu się nowe okienko ze stroną reklamową. Zapraszam do nowego posta, w którym dokładnie opisuje cały proces. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń