wtorek, 16 listopada 2010

Zarobki z Binlayer - 2 tydzień listopada

Zdeycydowanie lepszy tydzień zaliczyłem. Kilka fajnych newsów spowodowało, że miałem ruch w okolicach 500 -1000 UU dziennie. Z tego też powodu w rekordowym dniu zarobiłem z Binlayerem 1,21 € czyli 4 zł i 74 gr. Dodając do tego, lokatę oszczędnościową w Eurobanku 1 zł i 43 gr miałem prawie 7 zł pasywnego dochodu.

W całym tygodniu jak widać na rysunku zarobiłem 5,49 € = 21 zł i 63 groszy.. To lepszy zarobek niż w pierwszym tygodniu. Jak widzicie można fajnie zarobić na odsłonach z Binlayerem. Już niedługo zbliżam się do 15 € i będe wypłacał na Paypal pieniążki. A wam jak idzie zarabianie?
Zarobki 

3 komentarze:

  1. moze kup sobie traffic i w ten sposob zarabiaj ?
    nie chodzi mi o trafic z allegro generowany przez boty, bo na tym nie zarobisz...
    Ostatnio znalazłem pewną firmę która zajmuje się własnie takimi sprawami, zobacz sobie: www.getclick.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Ja od wczoraj na tym zarabiam (adiectus - z twojego refa) i powiem że fajnie idzie. Aktywowali mi reklamy popołudniu i od popołudnia do północy zebrałem 0.61 euro :) Zobaczymy jak będzie dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń